MERHABALAR

Hosgeldiniz bu blogda sizlerle kendi yaptigim patchwork calismalari, yagliboya resimlerimi ve cektigim fotograflari paylasmak istedim.Yorumlarinizi bekliyorum beni yanliz birakmayin Hepinize sevgiler.


3 Eylül 2010 Cuma


 
Bu resmi 2 yil once yapmistim Mugla"da dar bir sokakda cekilmis. Teyzenin ismi ZELIHA. Benim resmini calistigim siralarda vefat etmis. Sergide resmi goren bir komsusu kizlarina haber vermis "annenizin resmi var sergide"demis.Kzlari resmi benden almak istediler. Ama yaptigim tum tablolarla aramda duygusal bir bag oluyor ne hediye edebiliyorum nede satabiliyorum. ben bu resimdeki teyzeyi Babaanneme benziyor diye yapmistim. Resmi de tesadufen bir kac yil once bir ucak yolculugundan aldigim SKY LIFE dergisinden bulmustum. Aslinda Mugla ve Mugla"nin kuzulu kapilari tanitiliyordu.Zeliha teyzenin kizlarina resmi veremedim  ama dergiyi ve resmi ceken kisinin adini verdim.Resim salonumda asili (100-55 cm )

Gecen yil calismistim bu resimde salonumda asili
(100-60cm)

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...