MERHABALAR

Hosgeldiniz bu blogda sizlerle kendi yaptigim patchwork calismalari, yagliboya resimlerimi ve cektigim fotograflari paylasmak istedim.Yorumlarinizi bekliyorum beni yanliz birakmayin Hepinize sevgiler.


26 Ekim 2010 Salı

Eski Sekerleme Ortum



Yukaridaki ortuyu  kendi kendime deneme yanilma yoluyla daha patchworkun "P"sini bilmeden yapmistim. Kimi yeri makinede cektim kimi yeri elde diktim.Yillardir  ailece kim sekerleme yapiyorsa o kapar.Severek kullniyoruz, her zaman koltugun kenarindadir.Arka yuzunu pazenle astarlamistim uzerinde dogru durust yorganlamada yoktur.Ama yinede cok severek  hatta birazda derler ya "tepe tepe "kullaniriz.


BELMEK SERGISINDEN


Bu ortuler sanki el degmeden hazirlanmis.Aplikenin en guzel kullanildigi orneklerden.Bizim kursumuzda da boyle calismalar yapacak kursiyerler ariyorum .En iyisi yapmayana bitirme sertifikasi vermeyelim.:)

3 yorum:

nokuruncocuklari dedi ki...

ben bunu çok sevdim ama ya:))

Zehra dedi ki...

hangisini sevdin sekerleme ortusunumu aplike gullerimi? istersen aplike guller tasarlayalim senin icin?

Zehra dedi ki...

Tamam canim sada yapalim

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...