MERHABALAR

Hosgeldiniz bu blogda sizlerle kendi yaptigim patchwork calismalari, yagliboya resimlerimi ve cektigim fotograflari paylasmak istedim.Yorumlarinizi bekliyorum beni yanliz birakmayin Hepinize sevgiler.


8 Ocak 2011 Cumartesi

EL CANTASI






Epeydir bir seyler uretemiyordum.Sonunda kucuk bir el cantasi yapabildim.Pazen kumastan calistim.cok seker oldu.Ayni kumastan kendime elbise diktirmistim.Pazen elbisenin ne kadar sicak tuttugunu size nasil anlatayim bilmiyorum. Kendinize bir terzi edinin ve mutlaka kis icin bir pazen elbise diktirin.Sicacik ve yumusacik.

2 yorum:

jolie dedi ki...

Çok değişik. Bir kız için harika olmuş.
Gelincik aldin mı? Bir kaç hafte önce emaile gönderdim.
Sergi var mı bu sene?

jolie dedi ki...

Gelincik tekrar gönderdim. Bir kaç gün önce. Almadın mı? O zaman lütfen bana bir email gönder boekenwurm60@yahoo.com... Ondan sonra tekrar gönderiyorum. Yoksa benim email senin "spam-folder" geldi?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...